Make Things Happen

چیزوں کو کیسے اور کیوں کیا جاۓ؟

کام اسی وقت ہونا شروع ہو جاتے ہیں جب آپ ان کے بارے میں سوچنے لگتے ہیں ، لیکن سوچنے کا عمل بہت زیادہ طویل نہ ہو تب ہی اس کا مثبت اثر اپ کو اپنے مقاصد کے حصول کی طرف بڑھاتا ہے۔ کیا آپ کسی کامیاب اور ناکام انسان کے درمیان فرق جانتے ہیں ، خواہ کیریئر میں ہو یا کاروبار میں؟ کامیاب لوگ اپنے کل کو خوشحال اور بہتر بنانے کے لئے اپنی ہر ممکن کوشش کرتے ہیں۔

لوگوں میں عام فہم ہے کہ:

. دوسرے لوگوں کے کہنے سے زیادہ فکرمند رہنا۔

حقیقت میں ، دوسرے لوگوں کو کبھی بھی اپنے مقصد کے بارے میں راۓ دینے کی بہت زیادہ اجازت نہ دیں۔ آپ اپنی زندگی کے معمار ہیں۔ بنیادی طور پر ، آپ کو اپنے مقاصد کے بارے میں واضح ہونا ضروری ہے اور ان مقاصد کو حاصل کرنے کےلئے کونسے راستے آپ کس طرح استعمال کرتے ہیں۔ بہت سے لوگ اپنی تقدیر کی تشکیل کی ذمہ داری قبول کرنے سے ڈرتے ہیں۔ یہ ان وجوہات میں سے ایک ہے جس کی وجہ سے ہر ایک اعلی سطح پر کامیابی حاصل نہیں کرتا ہے۔ وہ دوسرے لوگوں کو ان کی وضاحت کرنے کی اجازت دیتے ہیں۔

خود کو تبدیل کیجئے

. بہت سے لوگ تبدیلی کو قبول کرنے سے انکار کرتے ہیں اور زیادہ کام کی بری عادتیں رکھتے ہیں تو یقیناً آپ کو صحت مند اور زیادہ پیداواری زندگی گزارنے کی خواہش نہیں ہے۔ حالات کے ساتھ خود کو بدل لیجئے اور غیر متوقع طور پر کاروبار میں ڈھلتے ہی مستقل تبدیلی کی حالت میں رہنے کو تیار رہیں۔ تبدیلی آسان نہیں ہے ، لیکن موثر اور کامیاب ہونے کے لیے اسے قبول کریں۔

دوسرے لوگوں کو اپنی ناکامیوں کا ذمہ دار ٹھہرانا۔

اپنی کوتاہیوں اور ناکامیوں کا الزام دوسروں پر ڈالنا بند کیجیے ۔ اپنے عمل کے نتائج کی ذمہ داری اٹھانا آپ کو کامیاب ہونے اور مستقبل کے پچھتاووں سے بچنے کی سہولت دیتا ہے۔ بھروسہ کریں کہ جو کھو گیا تھا اس کی جگہ کچھ اور بہتر ہو جائے گا۔ بہت کامیاب ہونے کے لیے ، آپ کو مایوسیوں اور ناکامیوں کو خود کو بہتر کرنے کے موقع کے طور پر دیکھنا ہوگا

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *