اپنی حفاظت یعنی سلیف ڈیفنس کی اہمیت

سیلف ڈیفنس کی اہمیت

سادہ الفاظ میں، سیلف ڈیفنس، جسے اپنی حفاظت  بھی کہا جاتا ہے، ایک ایسا طریقہ ہے، جو خود کو نقصان سے بچانے کے لیے مخالف کی کارروائی کے جواب میں اسکا مقابلہ کرنے کے لئے کیا جاتا ہے۔

عالمی منظر نامے میں، خود کا دفاع ، ایک قسم کا قابل قبول قانونی جواز ہے جس میں طاقت کا استعمال اپنے دفاع کے طریقہ کار کے طور پر کیا جاتا ہے جب کہ اس میں مقصد کسی کو  کوئی نقصان پہنچانا نہیں  ہوتا ہے۔

اس تکنیک کو استعمال کرنے سے کسی کو بھی  خطرے سے بچنے کا بروقت  موقع ملتا ہے خاص طور پر جب حملہ آور ہتھیار چھین لیتے  ہیں، یا مقابل زیادہ لوگ ہوں۔

سیلف ڈیفنس کسی کو مطلوبہ ذہنی اور جسمانی طاقت بھی فراہم کر سکتا ہے اور اس کے توازن، رفتار اور برداشت کو بہتر بنانے میں مدد کرتا ہے۔

اس کے علاوہ اور بھی بہت سی وجوہات ہیں جن کی وجہ سے اپنے دفاع سے آگاہ ہونا بہت اہمیت کا حامل ہے ‘ اور وہ مندرجہ ذیل ہیں –

سیلف ڈیفنس کوآرڈینیشن اور جسمانی فٹنس کو بہتر بناتا ہے

سیلف ڈیفنس پروگرام میں، نان لوکوموٹر، ​​لوکوموٹر اور جوڑ توڑ کی حرکات مجموعی اور عمدہ موٹر مہارتوں کو فروغ دیتی ہیں اور یہ جسمانی تندرستی میں مجموعی بہتری کا باعث بنتی ہیں۔ نتیجے کے طور پر، سیکھنے والا بہتر طاقت، ہم آہنگی، توازن، چستی، لچک، رفتار اور کارڈیو سے فائدہ اٹھا سکتا ہے۔ اور یہ سب سیکھنے والے کو پراعتماد اور جسمانی طور پر قابل بننے میں مدد کرتے ہیں۔

نظم و ضبط، احترام اور ارتکاز سکھاتا ہے

سیکھنے والوں میں نظم و ضبط، احترام اور ارتکاز پیدا کرنے کی صلاحیت کے لیے خود دفاعی تکنیکوں کو بڑے پیمانے پر تسلیم کیا جاتا ہے۔

استقامت، ثابت قدمی اور عزم کو فروغ دیتا ہے

اپنے دفاع جیسی نئی تکنیکوں میں مہارت حاصل کرنے کے لیے استقامت، ثابت قدمی اور عزم کی ضرورت ہوتی ہے۔ لہٰذا، یہاں سیکھنے والوں کو بار بار کوشش کرنے کی ضرورت ہوتی ہے، دوسروں کی کامیابی کو دیکھنا، ناکامی کے ذریعے کام کرنا اور اس وقت تک چھوٹی چھوٹی بہتری کرنا چاہیے جب تک کہ وہ مکمل طور پر کامیاب نہ ہو جائیں۔ اس کے علاوہ، یہ ہنر سیکھنے والوں کو مشقوں کے ذریعے عزم پیدا کرنے میں بھی مدد کرتا ہے جو انہیں پہلے سے لگائے گئے مفروضوں اور حدود سے گزر کر کامیابی کی طرف دھکیلتا ہے۔ لہذا، اس تربیت کے ساتھ، سیکھنے والے یہ سمجھ سکتے ہیں کہ وہ اپنے ذہن میں جو بھی کام کرتے ہیں اسے انجام دے سکتے ہیں۔

اعتماد پیدا کرتا ہے

سیلف ڈیفنس پروگرام سیکھنے والوں کو مختلف قسم کی مہارتیں باقاعدگی سے سیکھنے کی اجازت دیتے ہیں اور یہاں ہر نیا ہنر پچھلے سے زیادہ چیلنجنگ ہوتا ہے۔ لہذا، ان نئی مہارتوں کو تیار کرنے کے نتیجے میں سیکھنے والوں میں فخر اور اعتماد پیدا ہوتا ہے۔

خطرے سے آگاہی سکھاتا ہے

ایک اچھے سیلف ڈیفنس پروگرام کے ساتھ، سیکھنے والوں کو خطرے سے آگاہی سکھائی جاتی ہے۔ خاص طور پر، مسائل کو حل کرنے سے بچنا کافی بہتر ہے۔ لہٰذا، سیکھنے والوں کو ان چیزوں سے آگاہ رہنا سکھایا جاتا ہے جن کا مطلب محفوظ رہنے کے لیے خطرہسے نبٹا ہو سکتا ہے-

بہتر جسمانی طاقت تیار کرتا ہے

اپنے دفاع کا تربیتی پروگرام نہ صرف سیکھنے والے کی ذہنی طاقت کو فروغ دیتا ہے، بلکہ یہ پروگرام سیکھنے والے کو اندر اور باہر دونوں طرح سے مضبوط بنانے میں مدد کرتا ہے تاکہ وہ حقیقی دنیا کے خطرات کا سامنا کرنے کے لیے تیار ہو سکے۔ ۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.